Popular Posts

Tuesday, May 5, 2020

Vitám Seprődi Józseffel, második forduló

Seprődi József erdélyi borász egykor a nemzeti oldalt erősítette. Sajnos a magyarság ellenségeivel lepaktáló Jobbik propagandája hatására elfordult korábbi szövetségeseitől és mára mindent népszerűsít a Facebookon, sovén román propagandát, brüsszelita hazugságokat, román forrásból érkező magyargyalázást, csak hogy ártson a neo-Jobbik által főellenségnek kinevezett Orbán Viktor ellen. Vitánk során annyi kérdést érintett, hogy reakciómat érdemesnek láttam a blogra is feltenni.

Legutóbb ezzel örvendeztetett meg (a szöveget kijavítottam, nem engedhetem meg, hogy a blogomon, a folytatás szó j-vel legyen írva, vagy hogy a szóközök ne ott legyenek, ahol lenniük kell):

„Vannak megszállottak, az igazság egyedüli birtokosai, és vannak akik meghallgatják, megosszák a más véleményét. Gondolom írásaidért azért néni honoráriumot kapsz. Lojalitásodért befogadtak bizonyos körökbe, és szívesen elvégzel bizonyos feladatokat. A jobbikos múltad meg van bocsájtva. Az ellenzék csak úgy tud tenni a nemzetért, ha próbálja meggátolni a kormány túlkapásait, netán törvénytelenségeit. A Fidesz sem cselekedett másként mikor ellenzékben volt. Ők sem voltak kezes bárányok, sőt még a vaskerítésnek is nekimentek. Ami igazán meglep az írásodban, hogy egyáltalán találtál kifogásolni valót a Fidesz 10 éves kormányzásában. Jó hazafi, erdélyi magyarként semmi kivetni valót nem találtál a Fidesz erdélyi tevékenységében. Te csak fehéren -feketén látod a világot. Van a Fidesz és vannak a nem magyarok. A világ ennél színesebb. Mi van akkor ha a társadalom fele a Fidesz által van megtévesztve. A külső ellenségkép alkotás régi politikai húzás. Használta Sztálin és végig a kommunisták. Hitler megnevezte a Zsidó tőkés világot. Te miért nem mered megnevezni konkrétan a zsidó nagytőkét Soros Györgyöt. A világ összeesküdött egy magyar származású zsidó vezetésével Magyarország ellen. Menekült kérdés volt és lesz a világban. Egyelőre Magyarországról, Erdélyből menekülnek a jó magyarok és hozzánk nem akar senki menekülni. Ha lenne benned egy cseppnyi készség a tisztánlátásra, akkor mindezt magad is belátnád. Téged elvakít az Orbán-mánia. Egyelőre sajnos egyszemélyes tábor vagyok, vesztegzár alatt. A korrektor szerepet a részedről előre is köszönöm, remélem nem lesz cenzúra belőle. A közölt fotókat köszönöm és vállalom saját magamat. A Fidesz, ha így folytatja a bálványimádó Orbán-mániás erdélyi magyarság sem fogja megmenteni a bukástól. Bár ne lenne igazam.

Íme a válaszom:

Nem gondolom magam az igazság egyedüli birtokosának. Érdekes vitákat folytatok gondolkodni képes emberekkel s megfontolom érveiket egy sor kérdésben. De vannak evidenciák, amiket értelmetlen dolog kétségbe vonni. Az, hogy az iszlám a világ meghódítására tör ilyen evidencia, csak meg kell őket hallgatni, elmondják közülük sokan, hogy mit gondolnak rólunk, figyelni kell a folyamatokat, olvasni a témában. Beleértve a saját szent irataikat. Nyugat-Európa vesztésre áll, ezt Pokol Béla megírta már a migránsválság előtt 3 évvel.

Írásaimért természetesen kapok honoráriumot, legalábbis azokért, melyek a megjelennek a hagyományos sajtóban. Blogjaimra, apám könyveinek összeállítására nem kapok sehonnan támogatást, nem is kértem. Az évek folyamán nem keveset írtam lelkesedésből, az Erdélyi Naplónak évekig ingyen dolgoztam, mondottam, hogy én ezzel tudok segíteni, volt olyan jóbarátom és harczostársam, aki a saját fizetéséből támogatta a lapot. De ingyen írtam jó pár cikket 2010 előtt a Magyar Nemzetnek is, továbbá ingyen írtam a Barikádnak is. Soha nem a pénz volt a fontos, hanem a felismert nemzetpolitikai összefüggések minél szélesebb körben való ismertetése.

Nem tudom milyen „feladatokra” gondolsz, ha kapok egy felkérést egy tanulmánynak vagy publicisztikának a megírására és az egyezik az értékrendemmel, akkor természetesen eleget teszek neki.

„Lojalitásomért” nem fogadtak be olyan körökbe, ahová még Jobbikosként ne lettem volna bejáratos. Tudod, a Fidesznek mindig is volt egy karakteresen nemzeti része és szellemi holdudvara. Velük akkor is tartottam a kapcsolatot, amikor Jobbikosként voltam elkönyvelve, és ez a kapcsolatrendszer most is megvan. A Fidesz nemzetsemleges részével nem volt soha és ma sincs kapcsolatom. Magyarán attól, hogy a Jobbik lepaktált a nemzetárulókkal s a Fidesz maradt a nemzeti oldalon az egyetlen ütőképes erő, amit támogatok abban, amit jól csinál, nem nyílt ki előttem semmilyen ajtó, nem is igényeltem ezt. A könyöklés, a helyezkedés sosem volt kenyerem, elcsodálkoznál, ha tudnád, milyen ajánlatokat hárítottam el. Ezek egyébként a pártsemleges nemzeti oldalról jöttek. Nekem nem kell több, mint ami most van: függetlenség és szabadság, gyermeknevelés és  szellemi alkotás. Home office J. Van, akinek járványból fakadó kényszer, van, akinek saját választás.

Az ellenzéket is említetted, meg hogy mit tud tenni szerinted a nemzetért.
Nos, az ellenzék úgy tud tenni a nemzetért leginkább, ha nem árt. De ezek a hisztérikus, útszéli stílusú, nemzetellenes gazemberek ártanak, ott ahol tudnak. Belföldön, külföldön. Olyan kérdésekben is, melyek neked is fájnak, gondolom, mint például a Nemzeti Alap Tanterv, melybe végre bekerültek olyan írók, mint Nyíró és Wass.

Tudod, ki volt egy korrekt ellenzéki?
Schiffer András.
Teljesen mást gondolunk a világról, egyes nemzetpolitikai kérdésben az evidens nemzeti érdekkel ellentétes álláspontot képviselt (főként a migránskérdést tudom említeni), de sokszor nagyon karakán volt, elvszerű, szakmailag példaértékű. Ilyen figurák ma már nincsenek. Nagy szükség lenne egy nemzetileg felelős ellenzékre, de nincs ilyen. Illetve van, a Mi hazánk és Volner János fgögetlen képviselő. Dúró Dóra a minap a Fidesz ellen szavazott a 30 éves évforduló kapcsán. Elolvastam érveit, s azt mondom, hogy korrekt álláspont. Én megszavaztam volna a szöveget, de elfogadom, hogy ebben a kérdésben többféle álláspontot képviselhet egy nemzeti politikus. Volner például megszavazta. Vannak olyan kérdések, amiben nem lehet többféle álláspontot képviselni nemzeti politikusként. Ilyen a népességfogyás, a magyar kultúra ügye és a migránskérdés például.

A zsidók „megnevezése”, amit számon kérsz rajtam, nem stílusom. Vannak zsidó barátaim, akik ugyanúgy gondolkodnak a világról, mint én. Nem sokan, de vannak. Sorossal nem a származása a probléma, hanem káros tevékenysége. Ha nem hordanál szemellenzőt, te is látnád. Ellensége Európának, a nemzeteknek, a nemzeti gondolkodásnak, a nemzeti öntudatnak. Meg is tesz mindent ezek megsemmisítéséért.

A Fidesz erdélyi tevékenysége vegyes. Támogatta a nemzeti oldalt 2008-ban és 2012-ben, de nem járt sikerrel. Elfogadták azt, hogy a magyarság többsége Erdélyben az RMDSZ-t támogatja. Nem örülök ennek, tudomásul veszem. Már megírtam, hogy nem lenne elegáns, ha azt hánytorgatnám fel, hogy miért nem a mi táborunknak adják a több pénzt. Nemzeti szempontból jobban költenénk el, annyi biztos, de ez nem az én témám.

Úgy látszik, hiába írok neked bármit, hajtogatod a hamis vádjaidat.

Már hogy látnám fekete-fehérben a világot, ha egyszer látom a Fidesz hibáit, meg is írtam neked? Erre megint ezzel jössz. A helyzet az, hogy az összes baloldali párt a nemzet ellensége. Nem volt ez mindig így. De most így van. Az egész ellenzék elgyurcsányosodott, ezt maga Schiffer mondta. 

A Fideszben sok a pozitívum, de van negatívum is. Az oligarchizálódás helyett szerencsésebb lenne a polgárosodás. Persze kockázatosabb is. Az összkép pozitív, és egyelőre nincs jobb.
A Jobbik 2016 előtt egy nagy ígéret volt, de a középkáderek gyengéknek bizonyultak egy köpönyegforgató MLM-ügynök manipulációival szemben.

Engem nem vakít semmilyen Orbán-mánia, látom Viktor hibáit is. Mindig is láttam. Téged vakít az Orbán-gyűlölet látványosan, annyira, hogy a magyarság ellenségeinek a propagandáját tolod, legyen az nyugatifény vagy adevarul. A román nacionalisták szövege is rendben van számodra, ha Orbán ellen irányul.

Képes vagy leírni, hogy szerintem van a Fidesz és vannak a nem-magyarok? Miután írásomból világosan kiderül, hogy nem így gondolom, sőt, cáfolom ezt a vádat?

Az meg egyenesen komikus, hogy miután megírok egy sor példát, hogy mit csinál rosszul a Fidesz, képes vagy leírni azt a mondatot, hogy nem találok hibát a 10 éves kormányzásában.

Olvasod egyáltalán azt, amire reagálsz?

Nem a világ esküdött össze Magyarország ellen, ezt senki nem mondja, ezt te próbálod mások szájába adni. A globalisták harcolnak a lokalistákkal. Homogenizálók a nemzetiekkel. Amiben nem vagyunk, egyedül. És a harc kimenetelén múlik, hogy száz év múlva lesz-e Magyarország. A migránsok, akiket te menekülteknek nevezel eszközök a globalisták kezében. A menekültek nem dobálják el a papírjaikat és nem üvöltenek dzsihádot, már az első uniós tagállamban, nem hazudnak tömegesen kilétükről.

Ezek hódítók, akik 50 év alatt tönkreteszik Európa legnagyobb államait. Utána mi jövünk.

Fiad meg fogja élni.

Erre gondolj, amikor az Egyesült Európai Államok torz eszméjét hirdető, a migránspárti politikusoknak a létét is tagadó Gyurcsány-párt propagandáját tolod!





No comments:

Post a Comment

Rejtett globalizmus

    Nemzeti ünnepünkön a fővárosban az ellenzéki erők vezetői taktikusan nem szerveztek külön megemlékezést, ahol csak lézengtek volna az ...